gudens vilken natt

har sovit sämst ivärlden inatt. helt sjukt.
kvällen började ju bra med mycket god mat och hela kittet. och vin och glögg och pepparkakor och knäck. satt och snackade ett par timmar och sen när det var dags att krama kudde, det var då allt sket sig.
till en början var det lyckat, jag och killen ensam i sängen = jag får ta hur mycket plats jag vill
men sen, efter nån timme kom det ett litet barn = jag får mindre plats är kvalstrerna. vaknade till av att jag låg upptryckt mot väggen och kunde inte röra mig, lyckades tjorva mig loss, tog påslakanet (jo det hade på nått sätt blivit av med sitt täcke) och gick till julies säng istället. den var ofantligt platt, men ack så mycket plats jag fick.
var dock lite svårt att somna om eftersom pappa och dotter hade vem-kan-andas-absolut-högst-i-världen-tävling med tillhörande bror som snarkade på andra sidan väggen...
när jag väl somnade drömde jag om öknar och att jag åt sand. var väldigt törstig när jag vaknade på riktigt

men min förkylning har iaf släppt en hel del. tror det var all lek och snögubbe byggande idag.
även lekt rockband. jag föredrar ju trummerna, hur mycket mer enkelt än gitarren som inte löd mig alls.
fick även massage vilket var väääääldigt skönt för min stela hoppressade rygg.

sen när vi skulle hoppa på bussen hem, kom den ju inte! tokigt va. börjar som bli en vana. men då blev det gratistaxi istället och promenad hem från nus i stormvädret.

har även hunnit med att julpynta lite, men nu är det braske mig dags att gå och sussa. håller på att somna här vars jag sitter.

Kommentarer
Postat av: em

du vet ingen som vill överta min henke?

2008-11-30 @ 23:50:09
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/
Postat av: linnea

nej jag gör ju inte det. borde väl också ge min henke till bättre behövande, men men

2008-12-01 @ 22:25:32
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: em

tack för att du lämnar tomma kommentarer i min blogg. det uppskattas.





frågan kvarstår, vem fan ska vi skänka våra henkor till?

2008-12-02 @ 17:00:08
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/
Postat av: em

skyll på datorn ;) haha. ochg vafan det var natt ocg jag hann inte rita det blåa på flaggan :P



jadù säg det? mina tuttar är det nya samtalsämnet. emelie tuttar är inne just nu. tror det är ngn slags trend eller nåt.

2008-12-02 @ 23:13:51

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0