freitag

nu är det helg tjohej.

tror jag vann säljtävlingen, men det får vi allt se på måndag. det är mycket som står på spel. minst sagt äran!
fick tillbaks min telefon idag. eller inte tillbaks, fick faktiskt en helt sprillans ny! och hittills funkar den finfint.
var även ute och sprang med mitt djur idag. bara dock 30 min, men det är ju alltid nått. var lite jobbigt då hon tyckte att jag skulle bära på hennes huvud hela tiden och tryckte det i famnen på mig. även att hon tyckte att jag sprang för sakta.
springa förbi mig funkar inte. gå jättefort funkar inte heller. springa, gå, springa, gå funkar inte heller, springa sicksack bakom då? nja inte de heller.
tillslut fann hon en takt som funkade. världens mest söliga trav.

hemavan i januari? ja men så trevligt det låter!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0