poker straight

så var julen över. nu är det slut. var och checkade rajraj en sväng idag. krogen var nästintill tom när vi kom dit, bortsett från ett par gäng väldigt mycket äldre människor, och väldigt mycket yngre. man var alltså äldst av dom yngsta, och yngst av dom äldsta
okej det var inte så tomt som de kanske låter, men såhär i efterhand hade man lika gärna kunnat stanna hemma. nå men det kom mer folk rätt fort iaf. som man kände. gick iaf hem tidigt och höll mig väldigt nykter hela kvällen. väldans skönt.










snuskbra låt. helt enkelt.
jag är trött, men kan inte sova. tja, konstigare saker har väl hänt... funderar på om jag ska gå och äta en bit bröd, är nog lite hungrig, men det blir nog inget mer än ett tankefoster. jag menar, ligga här och gotta mig i min bädd eller gå upp till ett kallt kök, vad väljer man?














imån blir det  utlandet. skitrip till finko. hejvilt vad det kommer åkas i backen, jag och babybro

nej nu ska jag nog försöka piska i mig lite sömn. måste ju ha all energi till imån.
det stör mig fortfarande att jag inte kan komma på vilka som gör den där låten jag haft i skallen i hundra år..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0