this is the shit

ja. det var lyckat igår. träffade alla gamla godingar (nästan iaf, vissa saknades ju) dock var det inte riktigt så mycket folk ute man hade hoppats på, men det blir väl kanske ikväll då. rajraj

imån ska vi till ylläs och åka lite. ska bli sjukt skönt och trevligt. vi hoppas på mummigt väder. kul med lite prepp för hemavan.
ska bara leta fram min jacka så jag inte behöver åka naken, det hade ju sett tokigt ut. tokigare än alla galna finnemössor som syns lite här och där i backarna.

sitter i soffan med min vetevärmare på axlarna och kollar på "cast away" på mami och papis nya tv. en liten 47" samsung. självklart inte lika snygg som min, men den funkar ju haha
snart ska vi äta, lax och potatis m m mmmmmm mammamat är the best.

har även plockat fram mina gamla längdskidor som ska få följa med hem. jajemän här ska det åkas hejvilt. hoppas bara på snön ligger kvar länge, iaf i skogen så det går och åka.

han ser lite galen ut i filmen. fast iof, fast på en ö i 1500 dagar med bara en vollyboll att prata med.

dumdidam.. kommer inte på så mycket mer att tillägga just nu.



jag har en kickass familj!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0