trouble sleeping

jag vill inte gå och sova. jag vill inte vakna mitt i natten, undra vars du är för att sedan komma på allt igen. jag vill inte vakna på morgonen, undra vars du är, och komma på allt ännu en gång.

jag vill åka hem till min mamma. till det som är bara mitt, där du inte spelar så stor roll eller betyder så mycket. där jag kan sitta i soffan utan att behöva tänka på dig. vara i mitt rum, utan att veta att du rört allt som finns där.

men mest av allt vill jag att du ska komma tillbaks och att allt blir som det ska vara. vi löser allt.
tillsammans.
du vet att jag vill försöka hjälpa dig, men just nu finns det inget jag kan göra. men jag finns här, när du vill. det är bara så jobbigt att se dig såhär. så jobbigt att se dig gå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är välkommen hem.../far

2008-12-21 @ 23:30:31
Postat av: linnea

åh, min pappa!

2008-12-21 @ 23:35:09
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anonym

... å så kör du försiktigt imorgon!



PoK!

2008-12-22 @ 21:00:54
Postat av: Ystret

... å så kör du försiktigt imorgon!



PoK!

2008-12-22 @ 21:01:44

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0