home sweet home

första natten i min egen bädd i mitt eget rum på länge.
så fort jag klev in genom dörren blev det stökigt. dumpade allt mitt skit på golvet i hallen och sovrummet. känns inte som att jag orkar ta itu det just nu. får bli imån, eller nästa år. den som lever får se

ser iaf  fram emot nyår. ska bli kul att fara till luleå och checka läget där en sväng. vinka av em innan hon drar, hälsa på moster osv osv.
har stora planer på allt jag ska hinna med och alla jag ska hinna träffa, men det slutar väl säkert med att jag inte gör nått av de alls
mami hittade tillslut den förlorade julklappen, och det var ett finfint halsband i typiskt johannastuk som jag fick.  men jag gillar den. kan nog passa fint till nyår
borde börja fundera ut nån käck liten outfit att ha

borde även gå och sova.

har exakt noll lust att jobba imån

och jo. jag är sämst i världen på att köpa juleklappar..sorry,  I'll make it up to you


Kommentarer
Postat av: Ystret

Näää, aj lav maj book! Bra present! =)

2008-12-29 @ 12:37:06

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0