shame on us

juldag.
det blir nog redigt. ska snart börja fixa till mig så man kan visa sig ute. har bastat och vilat. på mammas order. hon tyckte att det var alldeles för lite sömn för mig med ungefär 8 timmar och beordade mig isäng med orden "annars kommer du ju aldrig orka med natten"
det fann jag lite lustigt

dagens goda gärningar (klippa christoffer, johanna, mamma, + färga mammas hår) är gjorda. nu är det slutjobbat för iår. eller fram till måndag iaf.

har vaknat 2 dagar i rad nu med samma låt i huvudet och jag vet inte vilka som gör den. rätt irriterande. men det är typ those dancing days eller nått liknande band

är iaf nöjd med alla juleklappar
fick bla, ett täcke till min ponnie, nya benreflexer också
pengar
en väska
en pastagryta
knivar
en vetevärmare
och lite annat trevligt

ser även fram emot hemavan. ja jävlar ja.
men först ska det vara ikväll och imån. pust. tredje dagen idag, lär ju kännas som semester när man åker hem igen.
men nu bör nog mitt hår fönas och mitt tryne sminkas. även lite mat i magen hade inte suttit fel.

men det blir nog redigt ikväll

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0