pynt

har haft en redigt lång dag, men kort på jobbet. var i stallet innan och ute med min vilde som inte lyssnade på lilla mig alls. men vi överlevde båda barbacka ritten i nysnö.
jobbade ett par timmar, passade även på att tvätta hennes extremt skitiga innetäcke och fleece filt så nu är dom rena och frächa. jobbat klart vid 3 och då gick jag hem och städade.
ska snart röra på fläsket till anders och äta mat, sen vandra vidare till lina och jonte och hänga gäng.

har en låt på skallen som jag hörde på radio för nån dag sen. vet inte hur texten går, vad den heter, eller vem som gör den. rätt störande..

även att anders börjat jobba på hemtjänsten. samma hemtjäns jag jobbade på förra sommaren. hujedamig.

min dator är segare än satan, rätt störande även det

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0