on top

läget är lite bättre idag.
var ute nästan hela dan igår och det var väldigt skönt att få lite frisk luft, efter hela fredagen innomhus.
missade jobbmiddagen och grät en skvätt. dock kunde jag somna bra igen woho! men natten blev inte bättre av att en packad, spritfabrik kom och klämde ner sig i sängen vid 3 tiden och promt skulle kramas och flåsa mig i örat.
soffan var ett mycket mer lockande och mer fungerande alternativ.

men som sagt, frisk luft hela dagen. gick i sakta mak på stan och försökte köpa juleklappar. gick bra, men lite då och då gick man förbi en gubbe som rökte, en tant med extremt mycket parfym eller korvstånden på stan. obehag.
men jag överlevde iaf och fick ett par julklappar köpta.

nu ska jag gå och chilla en stund till.
tjo

Kommentarer
Postat av: Ystret

Skönt att du känner dig bättre! Ser fram emot att få se dig och resten av familjen till jul!



Pusseli

2008-12-08 @ 22:43:11
URL: http://www.ettklickforskogen.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0