look after you

jag borde verkligen gå och sova. sova bort den här dagen, morgondagen och resten som kommer sen också.
allt blev så konstigt helt plötsligt. så ovant. det bara känns inte som det ska, som det brukar. hur ska man vänja sig vid nått sånthär? ensamhet. att vara ensam. att inte ha nån att ringa när det hänt nått kul, tråkigt, oväntat, ovanligt.
själv.

mina ögon gör ont. min kropp gör ont. allt gör ont. om det ändå vore igår.
om man hade vetat att sista gången vore sista gången, sista det och sista det. då kanske man hade använt det bättre.
jag vill inte vara nå mer

6 timmar och redan skit.

om ändå om ändå






vi var ju ett team. vi var ju på lag, du och jag. jag och du.

vad var det som hände?
som jag missade..?

Kommentarer
Postat av: Lina

Gullet, jag blir så rörd av dina inlägg, He bara å ring om du känner för´t ;).

2008-12-29 @ 00:31:18

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0