gnäll gny och bläk update

blev inte bättre av att äta.

borde verkligen gå och ta en dusch, men jag orkar inte nu.

har även märkt att min dator är segare än nått annat. om man håller på att ladda ner nånting är det omöjligt att tsamtidigt göra nått annat. det tar alldeles för lång tid. man ska ha tålamod, och det har verkligen inte jag...
har spenderat dagen liggandes i soffan kollandes på greys. är på sesong 5 nu. bara 9 avsnitt efter tvn eller nått sånt.
ska nog variera lite och gå över till heroes ett tag. var sjukt länge mina ögon vilade på det.

blörk

Kommentarer
Postat av: britta

vi kollar efter usa, men förra veckans avsnitt har vi inte hunnit kolla än.

2008-12-08 @ 09:48:34
URL: http://bettylou.laitamaa.se

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0