det här med livet

det är så mycket man ska hinna med på så kort tid. inte konstigt man blir stressad som en burhöna ibland.

fick för övrigt en räkning från facket idag. men dock bara på 645 kr. "du har inte betalt din medlemsavgift för oktober" nej men konstigt när jag inte fått nån rutten räkning för oktober. nå skit samma. får väl vänta och se när den hemska hemska kommer.

är även rätt hungrig. håller på att göra lunch till imån. bulgur och nått smarrigt till. fast jag klantade visst till det och råkade köpa hel bulgur istället för umm... krossad? malen? nå ohel bulgur. men det borde väl gå och få i sig iaf

går en dokumentär på tv om små människor. ett minibarn som rider på en miniponnie. ser sjukt ut.

blev även känd som "hon den korta" på jobbet. var en kund som ringde och skulle boka tid hos mig, men visste inte vad jag hette, så det blev "hon den korta" istället.. well ok att jag är kort, men såååå kort är jag väl ändå inte?!

nu ska jag gå och gulla med min mat och se om den är klar. sen lite lussebullar i soffan med älsk.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0