damn you weather

det blev inte bra väder. det blåste och blåste och blåste snuskmycket. men lite åkning fick jag och babybro till iaf
var iaf bra att få lite träning innan hemavan. får väl se hur mycket träningsvärk jag har imån hahaha
men som sagt, redigt skönt att åka lite. ska bli kul att fara till finko igen sen i vår. papi har byggt världens finaste stuga!
helt utan min hjälp även. fast jag erbjöd mig mången gång idag. "nä du kan inte lägga golv" fick jag till svar.
nåväl. han och bigbro fick lite gjort iaf, medans jag åt glass istället. fine by me

var sjukt trött i morse när mor kom och väckte. men då hade jag lite problem med att somna igår.
var som att det stack till under högra nyckelbenet och lite på vänster sida också ibland när jag andades. men det släppte tillslut...

sista natten hemma på ett tag. lite trist, men samtidigt lite skönt att komma hem. dock mindre skönt att jobba imån och på tisdag. hade hellre vart ledig, konstigt nog.
men det ska bli skönt att komma hem till mitt, och min ponnie. och annat..

jag har nog inbillat mig den där låten. den finns inte. inte nånstans. skitans

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0