do you know what really grinds my gear?

vi bowlade. det var roligt. gick dock inte sådär allt för bra.
första omgången var ju helt världelös. jag kom fyra. (av fyra) missade faktiskt hälften av alla bollar. eller klot eller vad man nu säger. kast kanske...
nå iaf, andra gången gick det lite bättre, fick tom en strike woho.
spänningen var olidlig då det länge såg ut som att stellan (rätt enkelt) skulle ta hem kalaset, men då, DÅ på slutet. vad händer då, om inte anders som kommer smygande och får hela 3 strikes i rad. that bastard
i övrigt var det trevligt att leka med fia igen efter hennes vilda partyepisod i pajko. det kan inte vara lätt med en pappa som ska envisas med att fylla 50.

även att vi tvättat min bil. haxen blev renar än aldrig förr. dock är han fortfarande vit, vilket ser väldans missprydande ut. nått bör göras innom en snar framtid. innan vintern kanske.. nåväl. får väl se om man kan fixa det vid ett senare tillfälle.

snackade med chefen idag om småsaker som stör en så förbannat vissa dagar. såna dagar som allt bara är jobbigt och går fel hela tiden.
saker som:
folk som kommer försent utan att be om ursäkt
folk som inte kan bestämma sig över hur fan dom vill ha det
byggarbetare som bilar på ens trummhinna
folk som inte kan sitta still oavsett hur ofta man sätter deras huvud på plats
folk som kliver kastar sig upp från schampooneringen så allt vatten forsar ner på ryggen på dom
folk som klagar på precis allt
toaletter som inte funkar
folk som inte kommer öht
folk som kommer 5 min innan man ska stänga och tycker det är "perfekt" för då är det ju ingen kö, MEN KONSTIGT DÅ
och en del annat som vi kom på..

men imån är det fredag. vad ska man då roa sig med. måla månne, det är ju trots allt på tiden att jag blir klar med skiten nångång. ska upp till stallet på morgonen på lördag, blöööörk, men då har jag ju även hela dagen på mig sen att måla klart. det bör ju gå rätt fort faktiskt.
iaktog även min soffa som behöver en rejäl avsugning med dammsugaren. kanske nått att roa mig med på söndag. ojoj vilka vilda helgplaner jag har. blir ju näst intill rädd när jag läser det själv.

and yes, jag är ofantligt stolt över min käcka blogg. kul att kunna vräka ur mig alla mina snaskiga detaljer om mitt ofantligt spännande superstar liv till allas imponering och avundsjuka

eller hur var det nu igen med den saken....hrm..



Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0