thank you

pust och stön och stånk.
nu är vardagsrummet nästan klart. har bara en vägg kvar att måla, men det går ju fort (det är att köpa färgen som tar tid)
fast de mesta sakerna är tillbaks på sin plats så nu kan man andas här inne igen.


i övrigt är jag rejält trött. var dock en väldans lung och behaglig dag på jobbet. lagomt att göra
fick sluta i tid. förgyllde dock inte dagen med något blodvite. tänkte spara det till en annan tid istället.


på onsdag ska ponnie få nya skor och ett rejält bad!
det är verkligen på tiden om man säger så.

uäk, jag är så trött så min hjärna har slutat fungera. ska försöka kolla slutet på csi och sen gå till hemvägen och krama kudde, i den oreda som finns i detta sovrum än kan man inte få nån nattsömn..
och på tal om nattsömn, varför inte ha en skräckfilmskväll här nån kväll? det börjar ju som bli rätt mode ute nu när kvällarna blir mörka och det bara regnar hela tiden. nån som är på?

i övrigt kan man ju undra vars i livet man är om 5 år

Kommentarer
Postat av: emelie

jag är på! lätt! jag är alltid på.

2008-08-19 @ 00:56:12
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0