tokigt

kom precis på varför jag gillar att vara blond. det är hemskt otrevligt att behöva tvaga sin kroppshydda i illrött vatten var gång man känner sig lortig.
färgen bara rinner av fortare än kvickt. fast nu har jag iof fått mitt mummans Paul Mitchell shampoo. m m mmmm, snyggmattias mmmm. han må nog vara den absolut snyggaste och trevligaste försäljaren jag någonsin träffat på. jag minns det än som igår första gången jag träffade honom. han skulle lära mig ett och annat om PMs produkter. jag fick helt enkelt sitta och psykglo på dom små flaskorna som stog så fint uppradade på bordet, för om jag ens skulle råka kika lite fort på honom skulle ett meeeega fånflin sprida sig över mitt tryne. och ack, det hände en eller två gånger. men dock måste jag påpeka att jag faktiskt lyckades få fram en eller två intelligenta frågor under hela mötet. go linnea go!
nå oavsett, min färg börjar mattas av mer och mer. buhu. ska nog beställa lite gook så det blir lite frächare.
drömde för övrigt att jag klippte stubblugg på migsjälv och min chef höll på att garva ihjäl sig och sa att hon fan aldrig sett nått fulare i hela hennes liv.
det var skönt att vakna..

idag har jag tvättat min lort till ponnie. det var helt magiskt när hennes man och svans faktiskt var vita när jag var klar. smutsig häst blev mycket mindre smutsig häst. vattnet var näääästan helt rent när jag gav upp.

imån ska vi fara och bowla. det lär ju bli kul. förhoppningsvis är jag bättre än vad jag var i england. 8 bollar rakt i rännan i rad. mycket bra linnea. (fast jag började ju faktiskt med en strike, det tycker jag absolut att vi ska nämna och beundra)

nu blev det visst mycket text, bäst att avbryta med en käck liten bild














sådär ja, mycket bättre

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0