time awaits

så vad har man åstadkommit hittills denna måndag..
sagt hejpa till killen som åker till gbg för att "jobba" och sen festa röven av sig i sthlm hela helgen
släpat mig till jobbet i tid
gjort ett par folk vackra and silky smooth
insett att min högerhand inte alls gillar min vänsterhand, då jag lyckats klippa mig 3 ggr, varav 2 i min redan stympade långfingersnagel
planerat en fika date imån
tänkt tanken att jag bör gå till en sjukgymnast som kan fixa till min onda rygg
cyklat hem i ett huj


hade tänkt leka presseningsleken med min ponnie ikväll och se hur det går. det bör gå bra

även att jag gett upp allt hopp om liv för min ena stereohögtalare. helt plötsligt ville den inte vara med nå mer, och jag vet inte vad som hände. har försökt pilla lite på måfå, men efter alla eluttags incidenter tänkte jag att det är nog bäst att hålla sig borta från sånt som har med el och pill att göra. även min bilstereo har slutat funka mystiskt precis när jag kom hem från england. nån snäll, söt liten elektriker som känner sig manad att ta en titt? byte mot en klippning månne? anyone... jag finns här, det är bara ringa om lusten att fixa och trixa tränger sig på. bara ringa. när som hellst..
just nu använder jag mig av min ipod när jag kör till stallet. fördelen med det är ju att jag slipper höra min egen röst när jag så vackert sjunger med, men nackdelen är ju då att jag inte riktigt hör hur högt jag egentligen skrålar = jag håller tyst vid rödljus och när jag kör förbi cyklister och motsvarande. man vill ju inte göra bort sig mer än nödvändigt om man säger så..

nej om man ska fixa sig en bit föda

Kommentarer
Postat av: em

bloggjihad, jaaao!



jag gjorde btw din gormetmiddag som du brukar bjussa på, idag :D

makkisar, ost, grillkrydda och ketchup. (dock inte heinz) mycket gott. mmmm.

2008-08-25 @ 20:01:48
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se/
Postat av: linnea

ey fuskis. det ska ju vara heinz, alla andra ketchups klibbar ju bara ihop efter en stund :/

2008-08-25 @ 21:06:21
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Fisen

tja, tänkte bara upplysa om att min elektriker inte följer din blogg, kanske nån annan elektriker gör det!

2008-08-25 @ 22:35:07
Postat av: linnea

damn it. då får jag väl hoppas på någon annan elektriker då..

2008-08-25 @ 23:15:20
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0