so you think you can dance

mina favvos är på team!
det ser så ont ut att hoppa och landa på huvet som han den där killen gör i början..
den som ändå kunde dansa, skaka lite rumpa och så. tänk så trevligt.
fast ändå. det är ju inte precis så man skulle dra en rumba på krogens härliga dancefloor...



snart är det helt färdigtejpat. äntligen. får mer ont i kroppen än nödvändigt, av att stå och sträcka mig, upp i taklisten när min långa man inte är här.
har iaf bara lite smått i sovrummet kvar. sen jävlar ska penslarna fram igen.
även att jag våldsmöblerat i vardagsrummet = dragit fram tvbänken, helt själv, med skräcken i halsen för att jag skulle råka välta tvn. så alla ni som tycker inte gillar mig, vill ni verkligen göra mig illa, vält då min tv. ett tips bara...
men nu är det också färdigtejpat och färgen är inhandlat. men i och med att det är svart, tänkte min (ibland) smarta hjärna att det kanske är lite bättre att måla sovrummet först så det inte blir svart i den färgen..

blir ju ensam och övergiven ihelg igen, så då lär det ju målas av hejvilt och helt klart. woho.

mina händer luktar suspekt, jag skyller på tejpen


Kommentarer
Postat av: em

din tv... det är en riktig tv det.

2008-08-20 @ 12:18:23
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0