singing my melody

har städat i typ 3 timmar, och ändå märks det nästan inget. ser mest ut som att jag flyttat runt alla saker till hallen där dom står väldigt ivägen. men men, kommer mor på söndag kan det ju inte se ut hur som hellst.
får göra klart imån för nu är jag allt för trött och less på skitet.
även att jag verkligen bör rensa ut  en heljävlamassa saker från min stackars garderob som är galet överfull. konstigt nog bara med kläder jag aldrig använder.. skumt det där

i onsdags försökte jag klippa bort mitt vänstra långfingernagel, vilket resulterar i ett väldigt väldigt stort plåster på det fingret, som gör det näst intill omöjligt att skriva normalt på mitt minimala lilla tangenbord. skitans.

men nu är det helg och jag ska sova röven av mig imån. oh

Kommentarer
Postat av: britta

jag läste lite för snabbt, trodde du försökte klippa av ditt långfinger

2008-08-09 @ 15:58:04
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0