ice ice baby

ett täcke + en filt + ett täcke till + ett par yllestrumpor + en pyamas = en väldigt kall och trött linnea.
jag kommer aldrig överleva vintern om det ska fortsätta såhär. galet kyligt i mitt rum


har vart ute och hurtat idag. första gången på länge, och det var jääääävligt skönt. mina springskor är bekvämare att gå med än barfota. perfekt springväder var det också. krispig luft.

imån är det avskedsmiddag för ive. säkert kul att åka till island, men att slakta får... nja inget för mig iaf.
och på fredag är det finbesök från pajala och kräftor. dock inte för mig. kräftor alltså. måste bara komma på någe annat att mätta min mage med..

vissa saker skulle ju kunna få vara annorlunda...


Kommentarer
Postat av: em

Kom hit så ska jag värma dig, girl!



Du gilalr ju som bekant att dela sovplats med mig. Eller snarare PÅ mig. Maha.

Fast mina ben får kramp då.



2008-08-28 @ 20:56:20
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se/
Postat av: linnea

haha, men det är ju bara för att du är så mjuk och gosig :P

2008-08-28 @ 21:57:08
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0